Ryan Paris - Dolce Vita (1983)
Testo
We're walking like in the Dolce Vita This time we got it right We're living like in the Dolce Vita Mmm, gonna dream tonight
We're dancing like in the Dolce Vita With lights and music on Our love is made in the Dolce Vita Nobody else than you
It's our last night together with our love again Another light before we drown in darkness Say you'll never leave me now Say you're gonna love me now
We made it down in the Dolce Vita Wipe all your fears away We lived it like in the Dolce Vita A game of yesterday
I'm so alone in the Dolce Vita Oh baby, telephone This magic's gone in the Dolce Vita Nobody else than you
It's our last night together with our love again Another light before we drown in darkness Say you'll never leave me now Say you're gonna love me
It's our last night together with our love again Another light before we drown in darkness Say you'll never leave me now Say you're gonna love me now
Traduzione
Stiamo camminando come nella Dolce Vita Questa volta abbiamo fatto bene Viviamo come nella Dolce Vita Mmm, stanotte sogneremo
Stiamo ballando come nella Dolce Vita Con luci e musica accesi Il nostro amore si è formato nella Dolce Vita Nessun'altra che te
E' la nostra ultima notte di nuovo insieme con il nostro amore Un'altra luce, prima di annegare nelle tenebre Ora dimmi che non mi lascerai mai Ora dimmi che mi amerai
L'abbiamo percorso nella Dolce Vita Spazza via tutte le tue paure Abbiamo vissuto come nella Dolce Vita Un gioco di ieri
Sono così solo nella Dolce Vita Oh bambina, telefonami Questa magia è andata via nella Dolce Vita Nessun'altra che te
E' la nostra ultima notte di nuovo insieme con il nostro amore Un'altra luce, prima di annegare nelle tenebre Ora dimmi che non mi lascerai mai Ora dimmi che mi amerai